Mi-e dor…

Mi-e pur si simplu dor de blogul asta, mi-e dor sa scriu tot ce-mi trece prin minte cu senzatia ca oricum nu va citi nimeni… mi-e dor si atat. Cred ca o sa incep din nou sa mai scriu din cand in cand pe aici, simt nevoia sa ma descarc. De ceva timp nu mai scriu din suflet, am inceput sa scriu doar strictul necesar si chiar sa fac reclama gratuita, ceea ce promit sa nu mai fac. Adica da, promovez un eveniment, ceva, dar nu mai promovez produse in care nu am eu personal incredere.

Da, o sa scriu mai multe pe aici zilele urmatoare. Pa, pa, dragi vechi prieteni :D.

2 Comments

  1. gnomon

    interesant, am dat de blogul tau tocmai astazi; nu ne cunoastem, asta ca sa exclud intrebarile pa care mi le pun multi cand arunc cate o vorba (“ne cunoastem de undeva?”)..clar nu :)) mai scrii, mai traiesti, mai pictezi, mai iubesti? 🙂

    • Si eu vad comentariul acum, dupa 119 zile… ce mult a trecut de cand n-am mai intrat pe aici. Da, le fac pe toate cele insirate, doar ca nu mai scriu pe blogul asta.

Leave a Reply

