Nu ştiu…

Nu ştiu dacă să continui să mai scriu pe acest blog… e complicat… nu am mai intrat de vreo lună pe aici.

Multe s-au schimbat de atunci. M-am apucat de desenat. Desenez mult, desenez peste tot, pur şi simplu desenez. Şi aş desena şi mai mult dacă ziua ar avea mai mult de 24 de ore.

Şi nu ştiu dacă este totuşi bine să-mi exprim sentimentele online; nu ştiu ce să mai fac… Aici pe blog sunt anonimă, voi nu ştiţi cine sunt eu în realitate, voi ştiţi doar ce vreau eu să ştiţi despre mine. Şi îmi face foarte bine să împărtăşesc asta cu voi, să vă spun lucruri pe care poate nu pot să le discut cu nimeni fie pentru că nu m-ar înţelege, fie pentru că nu vreau eu să ştie. Sunt multe lucruri pe care le-am scris aici şi pe care nu le-am povestit nimanui.

Şi mă gândesc uneori, dacă cineva vreodată va face o asociere între mine, cea care sunt în realitate şi blogul pecare  îmi scriu cele mai intime trăiri? Oare ce va crede despre mine? Oare nu va şti deja prea multe despre mine, din interiorul meu?

Nu ştiu ce să mai cred… mă mai gândesc şi o să văd dacă voi mai continua…

Dar dacă nu voi continua, să ştiţi că îmi va fi foarte dor să scriu, îmi va fi foarte dor de voi… Cu siguranţă voi citi în continuare blogurile voastre oricare va fi alegerea pe care o voi face.

5 Comments

  1. Continua sa scrii…Nu face rau nimanui.
    Aceleasi ganduri le-am avut si eu atunci cand mi-am facut blog…Dar pana la urma m-am simtit usurata cand cei din apropierea mea au inceput sa-mi citeasca postarile…
    In plus iti faci prieteni noi si asta e un lucru bun…

    • Ai dreptate. Totusi nu-mi doresc ca cineva cunoscut sa-mi citeasca postarile.

      • N-ar trebui sa-ti faci griji din cauza asta.
        In cel mai rau caz iti vor spune ca esti imatura…In maxim o saptamana uita de existenta blogul . Doar daca nu e vorba despre parintii tai …
        La mine mama imi verifica in fiecare zi facebook-ul sa vad daca mi-am mai distribuit ceva catre blog :D. Iti dai seama ca incerc sa ma cenzurez cat mai tare cu putinta ,dar asta nu e neaparat un lucru rau.

      • Mda, ieri mi-a dat mama like la toate pozele, stiu cum e :))

      • Bine ca inca nu a invatat sa scrie comentarii.

Leave a Reply

