Primul meu premiu

premiuAm fost surprinsă să văd un comentariu la una din postarile mele prin care eram anunţată că am câştigat un premiu… Se numeşte  Liebster Award şi se adresează blogger-ilor care au mai puţin de 200 de vizualizări, cu scopul de a le promova. În primul rând vreau să-i mulţumesc Mădălinei, administratoarea blogului http://minunatageorgia.wordpress.com/ pentru că îmi citeşte blogul şi pentru că s-a gândit să-mi ofere acest premiu. Vă urmăresc şi eu blogul de ceva timp şi îmi place foarte mult, pot spune chiar că bolgul vostru este unul dintre cele care m-au inspirat să-mi fac şi eu un blog.

Îmi pare rău ca nu am avut timp să scriu mai repede, au  trecut câteva zile de când am vazut că am primit premiul, dar timpul este foarte scurt, şcoala îmi ocupă foarte mult din timp.

Deci, să trecem la treabă:

Ce avem de făcut?
1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei care ţi-a nominalizat blogul.

2. Scrie 11 lucruri despre tine pe care vrei să le afle şi ceilalţi.

3. Răspunde la întrebările formulate de cel care te-a nominalizat şi inventează la rândul tău un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi vei nominaliza.

4. Nominalizează 11 bloggeri pe care îi admiri şi care au mai puţin de 200 de followers şi premiază-i. (simbolic)

5. Anunţă-i şi pe ei că au luat un Liebster, ca să aibă de ce să se bucure.

Mă numesc Alisa, sunt elevă in clasa a XI-a la profilul “tehnician în activităţi economice”. Sunt din Mediaş, un oraş super draguţ. Deşi sunt la acest profil, nu cred că voi profesa vreodată în domeniul economic. Îmi place foarte mult să desenez şi să pictez, in şcoala generală făceam cursuri speciale de pictura, iar acum am revenit la această pasiune cu şi mai mult drag. Îmi place să citesc articole (şi mai nou cărţi) psihologice şi de dezvoltare personală. Îmi plac foarte mult copiii, îmi place să fiu în preajma lor, să mă joc cu ei. De ceva timp am început să ascult muzica rock şi m-a surprins cât de bine mă face să mă simt (înainte ascultam mai mult pop). In general nu mă atrag foarte mult dulciurile, dar am o slăbiciune pentru tarta cu fructe şi pentru ciocolată. Sunt o persoană mai timidă, sensibilă, visătoare. Mi se spune că sunt pesimistă, dar eu cred că sunt doar realistă. Conform unui test psihologic, sunt atât convenţională cât şi artistica, cele două se bat cap în cap, iar alegerea carierei este cea mai grea în acest caz pentru că nu pot fi armonizate, trebuie să renunţ la una dintre ele.

Acum să răspund la întrebarile primite:

1. Ce te motivează să te trezești dimineața?

Mă motivează faptul că este o nouă zi în care pot descoperi ceva nou, in care îmi poate veni o idee genială, o nouă zi în care pot face exact ceea ce-mi place.

2. Ce te poate descuraja?

Mă descurajează atunci când persoanele cele mai importante din viaţa mea îmi spun că nu voi reuşi nicioadă să devin ceea ce-mi doresc, că lupt degeaba, că lumea în care trăim este prea coruptă şi că nu voi putea să mă realizez în România şi va trebui să plec în străinătate. Mie îmi place aici, refuz să cred ca în altă parte mi-ar fi mai bine şi continui să sper că dacă nu voi schimba lumea, măcar voi fi fericită în ţara mea; nu voi putea niciodată su vorbesc o altă limbă cu aceeaşi uşurinţă, nu voi putea niciodată să am mentalitatea unui om dintr-o altă ţară.

3. De ce scrii pe blog?

Scriu pe acest blog poate pentru a mă descărca, pentru că aici pot scrie anumite lucruri pe care nu le pot spune celor din jur, poate pentru a-mi ţine un jurnal de adolescent pe care îl voi putea citi peste ani şi să văd cum am evoluat, poate pntru că mă ajută să-mi exprim ideile mai usor, chiar pentru a şti că cineva citeşte şi poate mă înţelege.

4. Ce ai schimba în viața ta?

Aş vrea să schimb modul de gândire limitat, să nu mă mai gândesc că nu pot face un anumit lucru, că alţii sunt mai buni decât mine. Aş vrea să am mai multă încredere în mine şi să le pot spune oamenilor în faţă ce am nevoie şi ce nu imi place la ei. Aş vrea să-i ajut mai mult pe ceilalţi, să le ascult problemele şi să le dau sfaturi.

5. Ce crezi că ar face lumea mai bună?

Modul de gândire, dacă fiecare ar înţelege că îi deranjează pe ceilalţi cu unele dintre acţiunile lor, nu ar mai face-o. Schimbarea poate veni doar la nivelul gândirii individului, dacă fiecare am deveni în fiecare zi mai buni, şi lumea ar deveni mai buna.

6. Ce film ți-a rămas întipărit în memorie?

Trei zile până la Crăciun, este despre ultimele zile din viaţă ale lui Ceauşescu. Nu ştiu de ce chiar el îmi vine în minte acum, m-a impresionat, poate modul în care l-am văzut la festivalul de film de la Mediaş MECEFF. Alături de noi au fost actorii principali ai filmului şi au răspuns la întrebări.

7. Ce carte ai recitit cel mai des?

Cireşarii, este cea mai frumoasă serie de cărţi, specială pentru copii şi adolescenţi. Pe fiecare vintre volume le-am citit cu foarte mare interes, pe unele le-am şi recitit, si le-aş citi şi acum (daca aş avea mai mult timp şi nu ar trebui să citesc pentru şcoală).

8. Cum te relaxezi?

Mă relaxez ascultând muzică, pictând, uitându-mă la televizor, stând alături de familie sau prieteni.

9. Ce te enervează cel mai tare?

Cel mai tare mă enervează atunci când vreau ceva cu adevărat şi nu reuşesc să obţin pentru că nu am luptat destul, sau atunci când ştiu că din vina mea s-a întâmplat un anumit lucru, deşi poate că nimeni nu mă condamnă, mă enervează la culme acea stare de vinovăţie, faptul că aş fi putut face ceva ce nu am făcut.

10. Cum crezi că va arăta blogul tău peste 10 ani?

Peste 10 ani sper ca acest blog să fie plin de amintiri frumoase, nu îmi doresc să am sute de vizualizări, îmi place aşa cum este el acum. Sper să nu abandonez niciodată acest bolg şi să scriu constant.

11. Dar tu, cum te vezi peste 5 ani?

Peste 5 ani… hmmm… voi avea 22 ani, voi fi termina masterul şi probabil mă voi angaja (habar n-am în ce domeniu). Viaţa este plină de surprize: poate voi fi psiholog, poate voi deveni pictoriţă, poate voi lucra în marketing, este atât de complicat să te gândeşti ce vei deveni când înca nu şti nici la ce facultate să mergi. Oricum, sunt sigură că voi face alegerea potrivită şi voi fi o persoană fericită şi împlinită.

Acum să vedem pe cine să premiez:

http://unulnou.wordpress.com/

devildespair.wordpress.com

ana-maria96.blogspot.com

paulszaszsebes.blogspot.ro

http://ivanovele.wordpress.com/

http://pufdepapadie.blogspot.ro/

 

Iar întrbările mele pentru voi sunt:

1. Ce îţi place cel mai mult să faci?

2. Eşti mulţumit de ce ai realizat până acum?

3. Care sunt planurile tale pentru viitor?

4. De ce ţi-ai făcut acest blog?

5. Dacă ai putea să zbori, ai zbura?

6. Ţi-e frică de eşec?

7. Care este cel mai mare vis al tău?

8. Ce admiri cel mai mult la ceilalţi?

9. Cât de importanţi au fost cei din jur în alegerile pe care le-ai facut în viaţă?

10. Dacă ai avea de ales intre familie şi carieră ce ai alege?

11. Cum te vezi peste 10 ani?

Vă mulţumesc încă o dată pentru premiu 😀

6 Comments

  1. Omg ,omg! E primul meu premiu de asemenea! :))
    Multumesc pentru el !

    • Cu mare drag… ti-am citit o parte din postari 🙂

  2. Multumesc printesa! Dat fiind ca am mai primit inainte premiul de la o bloggarita, am sa raspund la intrebarile tale aici:
    1. Sa stau impreuna cu familia mea si sa facem fiecare activitatile preferate!
    2. Sunt FOARTE multumita de ceea ce am realizat pana acum!
    3. Vreau sa ma specializez in psihologia familiei si a copilului!
    4.Bloggul meu este un jurnal pentru faptele si gandurile mele de-a lungul timpului.
    5. Oh daaa, tare mi-ar placea sa zbor si cu trupul nu doar cu gandurile!
    6. Nu mi-e deloc frica de esec, fiindca nu EXISTA esec. este doar o bariera a gandurilor noastre.
    7. Visul meu cel mai mare este ca fetele mele sa fie adulti sanatosi si echilibrati care sa aiba vieti asa cum isi doresc ele.
    8. Admir cel mai mult AUTOCONTROLUL la oameni, din pacate mie nu-mi iese asa cum mi-as dori!
    9. Foarte importanti au fost cei din jurul meu in luarea deciziilor.
    10. Familia, iar aceasta alegere am facut-o deja.
    11. Psihoterapeut practicant cu doua fete adolescente splendide si foarte, foarte vesele!

    PS Urmeaza calea psihologiei, eu am ales ASE-ul la sugestia parintilor, dar nu m-am regasit niciodata printre economisti, desi calitatile de manager de criza ma ajuta teribil in timpurile actuale!

    • Multumesc ca v-ati facut timp sa raspundeti la intrebari, si multumesc pentru sfat :D.

  3. Bravo, Alisa! Multumesc pentru raspunsuri, deja simt ca ne cunoastem mai bine 🙂 Dupa cum ti-a spus si mama Ivanovelor, alege ce-ti place tie, ce te atrage pe tine, caci TU va trebui sa traiesti cu alegerea ta toata viata… Fii curajoasa si mergi pe drumul tau, parintii tai oricum vor fi mandri de tine, ei iti doresc doar un drum mai usor (iar profilul economic, in viziunea lor, ti-ar asigura asa ceva, dar nu e obligatoriu!). Trebuie sa-ti placa ceea ce faci si sa faci ceea ce iti place, ca sa fii fericita…
    PS: Am descoperit ca avem muuulte lucruri in comun, iar ce scrii tu acum pe blog sigur scriam eu in adolescenta, in jurnal 😛 Pot sa-ti spun ca “Ciresarii” au fost cartile mele preferate si inca le mai stiu, in ordine si dupa titlu, intreaga actiune! 🙂 De muzica nici nu mai zic… (Cine stie, poate vei fi studenta in Cluj si ne vom intalni vreodata!)

    • Pai fix in Cluj vreau sa merg la facultate. Oricum, mai am un an timp sa ma hotarasc… 😀
      Ar fi interesant sa ne intalnim vreodata. 🙂

Leave a Reply

