Iubesc fotbalul…

Şi ce dacă sunt fată? Ce, fetele nu se pot uita la fotbal? E un sport ca oricare altul… Ma uit la fotbal de când eram mică cu tata si întotdeauna mi-a plăcut. Mi-am dorit că joc şi eu fotbal… dar cine te primeşte fată laun club de fotbal? Ştiu că există în ţară cluburi de fotbal pentru fete, ştiu că avem şi o naţională… dar mentalitatea oamenilor este că fotbalul este un sport doar pentru băieţi.

După cum probabil ştiţi, azi joacă Steaua şi CFR Cluj în 16-zecimile Europa Leauge. Bineînţeles că mă voi uita, nici nu se pune problema. Sper ca echipele noastre să câştige în seara asta, deşi este foarte, foarte, foarte greu să baţi pe Ajax sau Inter. Eu consider că trebuie să ne susţinem echipele care joacă în campionate europene (la toate sporturile), nu pot să-i înţeleg pe cei care spun despre CFR ca sunt unguri şi nu merită să meargă mai departe, sau pe rivalii Stelei care îsi doresc ca aceştia să piardă, pentru că aceste echipe reprezintă România şi toţi românii ar trebui să fie alături de ei. Eu aşa cred şi aşa simt.

Aşa cum este la baschet, Gaz Metan Mediaş joacă in EuroChallenge; este singura echipă care a ajuns până în faza sferturile şi se descurca foarte bine, rivalii lor îi susţin şi îşi doresc ca aceştia să margă mai departe. Mi se pare foarte normal.

Din acest punct de vedere îmi place mai mult baschetul, oamenii sunt mai civilizaţi, totul este mai organizat… dar eu tot la fotbal rămân, fotbalul îmi dă o altă stare, este altceva când urmăresc un meci de fotbal.

Voi susţineţi aceste două achipe în seara asta?

Leave a Reply

