Ce tip de personalitate ai?

Eu am INEJ, vine de la Introversie, iNtuitie, Emotie, Judecata.

Asta rezulta dintr-un test de personalitate pe care l-am facut la scoala si pot spune ca mi se potriveste foarte bine, sunt exact eu. De vineri cand am aflat rezultatul testului doar la asta ma gandesc si incerc sa aflu mai multe informatii pe internet. Astfel am mai facut testul inca o data si mi-a iesit acelasi rezultat si am aflat profesiile care mi se potrivesc, printre care se numara si cea de psiholog.

Mai multe informatii puteti gasi accesand link-ul: http://www.personalitatealfa.com/blog/descopera-ti-vocatia/ Astfel puteti sa faceti testul si sa descoperiti tipul de personalitate pe care il aveti. Mult succes :).

1 Comment

  1. Eu stiu ca sunt ISPT [am facut etstul in engleza] adica :Introverted ;Sensing ; Perceiving ; Thinking 😀 Si la mine se potriveste manusa :D.

Leave a Reply

