Uneori…

Uneori stau si ma intreb ce sens are viata? Pentru ce ma chinui atat sa invat? Oare are vreun rost? Oare ma va ajuta vreodata?  Oare eu ce vreau de la viata asta? Mie ce-mi place sa fac? Ce imi doresc sa fac tot restul vietii mele?

Poate ca suna a aberatii dar asta este in capul meu acum, ma gandesc oare drumul pe care merg este cel corect? Sau ar trebui sa ma intorc pana la un punct de cotitura si sa schimb directia? Nu stiu ce imi place, nu stiu ce vreau sa devin si nu stiu unde as putea fi mai fericita… cert este ca ma simt incomod, ceva nu merge bine si ceva trebuie schimbat. Lucrurile astea ma framanta de mult timp, dar parca acum imcep sa devin sigura de faptul ca mie chiar nu imi place locul in care ma aflu acum si ca in trecut am facut alegeri gresite. Poate ca fiecare persoana a trecut in viata ei macar o data prin momentele prin care trec eu… pe chipul meu nu se vede suferinta unor ganduri neinteles, ceilalti nu stiu ce este in interiorul meu si nici nu as vrea sa stie, poate doar franturi din ele. Cea mai mare problema este ca nu stiu ce vreau sa fac, am un singur gand: nu imi place locul in care ma aflu dar nu am gasit o alternativa mai buna, nu stiu unde as putea merge ca sa-mi fie mai bine, nu stiu pe ce carare sa merg.

Si ma gandesc ca aceasta schimbare mi-ar influenta in intregime viata, in bine sau in rau… si nu imi doresc sa treaca timpul si sa constat ca era mai bine daca ramaneam eu la locul meu si treceam de toate obstacolele care mi se iveau  in cale fara sa le ocolesc, fara sa fug de ele. Dar nu de asta este vorba, nu vreau sa fug de probleme, dar daca as sti ca asta este visul meu…

Sunt slaba, stiu, psihic sunt foarte slaba. Cedez foarte usor… si uneori asta ma impiedica sa fac ceea ce ar trebui. Si vreau sa lupt pentru ce imi doresc… dar daca as sti ce-mi doresc, ar fi poate mult prea usor. Nu vreau sa-mi irosesc viata facand lucruri inutile, facandu-le pe plac celorlalti si fara sa-mi implinesc menirea. Nu vreau sa fug de destin, vreau sa-l urmez, vreau sa-mi traiesc visul, vreau ca la final sa ma simt fericita si implinita.

Dar daca viata se va sfarsi mai repede decat ar trebui… atunci de ce sa mai lupt, cand oricum voi pierde totul. Nu stiu, cred ca e foarte greu, cred ca sa iei o decizie e cel  mai greu lucru din lume, mai ales daca in joc e viitorul tau…

As mai avea multe de spus, dar pentru moment am spus destule. Ma intorc la matematica mea (maine dau test). Daca ati citit tot, va multumesc. Probabil nu ati inteles nimic, sau poate cine stie… in capul meu sunt mult mai multe idei, dar o parte am lasat-o si aici. Cred ca as putea umple pagini intregi, dar pe care nu le va citi nimeni.

Leave a Reply

